Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

´Heejsan på dejsan*!

Av Matilda - 28 mars 2009 09:42

Hej hej

Nu har jag vaknat,Kollar på mtv och är inne på datan.

Men idag vill jag göra nått med nån,nån som vill:

Åka till stinsen

eller

Tjäna pengar

eller

Bara vara med mej

eller

Åka till nått annat shoppingcenter förutom Kista

eller

Skapa en liten grupp och hitta på  nått rooligt!

eller

 Har du nått förslag??

Snälla kan vi inte göra nått nån?

Har såå tråkigt idaah, inget att göra

Nån som har samma problem som jag"?

Call me: (Ni har mitt nummer)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 11 juni 2009 13:52

    Den är såå himla bra sjung med vettja..:)      She work it girl, she work the pole She break it down, she take it low She fine as hell, she about the dough She doing her thing out on the floor Her money money, she makin' makin' Got the wa...

Av Matilda - 6 juni 2009 20:48

Hej hej Torsdag:Klockan 7.15 åkte vi till boda borg jag åkte med Jimmis pappa,med Jimmi.Lovisa.Elliot.När vi kom fram började vi med gårdskampen,det var pilbåge,handboll,stövelkastning,M.m. Sen gjorde vi boda borgs banor,det var roliga..Det var olik...

Av Matilda - 8 maj 2009 15:42

Hej hej Igår var jag på Arlanda klockan halv 9 och jag hämta min bästis som kom med flyg från Östersund,hon gick i vår klass i 4:an...Jag älskar dej Emma!! Nu sitter jag och pratar skit med henne:)KULIGT SOM FAN!Ikväll ska jag,amanda,anna och lovisa...

Av Matilda - 27 april 2009 20:07

Dagens outfit Tjockröja från Bikbok Tröja  från H&M Linne under:Svart från H&M' BH från Lindex..Rea.. Byxor från VILA (eller ja "lådsas" byxor som jag kallar dem) trosor från H&M Strumpor från Coop forum XD(snobben) Hare gött! ...

Av Matilda - 27 april 2009 19:55

Hej hej!* Idag var det en ganska så kulig dag:) Skoladagen gick super snabbt.. Jag träffade iallafall Ida och Agnese och Anna lovisa och Jessica  Jag älskar dej Ida,Du är ju super snällish:)Puss på er M´ ...

Presentation

Omröstning

älskar du mej?
 Jaa!
 Neej!
 Absolut!!va faan tror du?
 Bläh,nej!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards