Alla inlägg under april 2009

Av Matilda - 27 april 2009 20:07

Dagens outfit

Tjockröja från Bikbok

Tröja  från H&M

Linne under:Svart från H&M'

BH från Lindex..Rea..

Byxor från VILA (eller ja "lådsas" byxor som jag kallar dem)

trosor från H&M

Strumpor från Coop forum XD(snobben)

Hare gött!

Av Matilda - 27 april 2009 19:55

Hej hej!*

Idag var det en ganska så kulig dag:)

Skoladagen gick super snabbt..

Jag träffade iallafall Ida och Agnese och Anna lovisa och Jessica

 Jag älskar dej Ida,Du är ju super snällish:)Puss på er

Av Matilda - 18 april 2009 10:43

Ikväll ska jag sova hos Sarah!!:)

Fan vad Camilla och Rebecca håller på det känns så här:

Men jag bryr mej inte...Nu sitter jag och Chattar m.m sen ska jag gå till sarah när hon har kommit hem från bakluckeloppis..:)Puss

Av Matilda - 4 april 2009 19:01

Hej hej

Idag har jag vart på picnic med Sarah det var as varmt c:a 13+

Skönt!

Sen bestämde vi att vi skulle ha en mys kväll eftersom att vi inte ses på typ 1vecka:´( Och jag ska till landet imorron så jag typ trodde att jag inte kunde sova över men sen ringde jag och frågade och mamma sa JA,yes!Så nu ska jag sova hos sarah!Vi ska äta mkt godis!Så här ser min vecka ut(vad vi tror)

LÖRDAG:Jag ska sova hos Sarah

SÖNDAG:Åka till landet

MÅNDAG:Va på landet

TISDAG:va på landet

ONSDAG:va på landet

TORSDAG:åka till fjällen

FREDAG:va i fjällen

LÖRDAG:va i fjällen

SÖNDAG:åka hem?

MÅNDAG:vara hemma?

TISDAG:skola..

Av Matilda - 2 april 2009 12:31

Hej hej nu sitter jag i datasalen och tittar på bildspel om planeter,jag hade merkurius:)

Men guuud vad jag längtar tills Imorron eftermiddag då är det 1v.3dagars ledighet!!

Hare gött!

Mattis

Serie 1

Så här står deet på serien!

-Nämen vilken söt liten flicka!

*Tack men det är en pojke

-Men varför har han då en rosa mössa?

*För att han e bög..

Kulig vaa?

Presentation

Omröstning

älskar du mej?
 Jaa!
 Neej!
 Absolut!!va faan tror du?
 Bläh,nej!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards