Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Boda borg

Av Matilda - 6 juni 2009 20:48

Hej hej

Torsdag:Klockan 7.15 åkte vi till boda borg jag åkte med Jimmis pappa,med Jimmi.Lovisa.Elliot.När vi kom fram började vi med gårdskampen,det var pilbåge,handboll,stövelkastning,M.m. Sen gjorde vi boda borgs banor,det var roliga..Det var olika rum sm man skulle klara saker på tid och man fick ine nudda golvet m.m.Sen åkte vi till vårat tält och det var en massa våningssängar där,jag och Sarah satte ihop våra sängar:)Men hon tog upp hela..:) Men men sen åkte vi bananbåt det var as kul men läskigt..:S

Sen gick vi spökvinden,det var så himla läskigt,jag grät på slutet..:)Men sen var vi vakna ett tag sen somnade jag sen vaknade jag av att jag frös typ 550 gånger på natten..Jobbigt...

Fredag:Frukost,sen var det lite saker på gårn sen åkte vi hem jag åkte hem med Sarah och jag sov typ hela resan,sen kom farmor och farfar,vi åt pizza..

Lördag: Jag var med Sarah vi tittade på film för min syrra?farfar och farmor var på strömsholm och tittade på hästar och pappa,mamma var på bröllop sen åkte jag,klara,sarah till grillen i norrrviken och åt:)kul

PussPuss"

Matilda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 11 juni 2009 13:52

    Den är såå himla bra sjung med vettja..:)      She work it girl, she work the pole She break it down, she take it low She fine as hell, she about the dough She doing her thing out on the floor Her money money, she makin' makin' Got the wa...

Av Matilda - 8 maj 2009 15:42

Hej hej Igår var jag på Arlanda klockan halv 9 och jag hämta min bästis som kom med flyg från Östersund,hon gick i vår klass i 4:an...Jag älskar dej Emma!! Nu sitter jag och pratar skit med henne:)KULIGT SOM FAN!Ikväll ska jag,amanda,anna och lovisa...

Av Matilda - 27 april 2009 20:07

Dagens outfit Tjockröja från Bikbok Tröja  från H&M Linne under:Svart från H&M' BH från Lindex..Rea.. Byxor från VILA (eller ja "lådsas" byxor som jag kallar dem) trosor från H&M Strumpor från Coop forum XD(snobben) Hare gött! ...

Av Matilda - 27 april 2009 19:55

Hej hej!* Idag var det en ganska så kulig dag:) Skoladagen gick super snabbt.. Jag träffade iallafall Ida och Agnese och Anna lovisa och Jessica  Jag älskar dej Ida,Du är ju super snällish:)Puss på er M´ ...

Av Matilda - 18 april 2009 10:43

Ikväll ska jag sova hos Sarah!!:) Fan vad Camilla och Rebecca håller på det känns så här: Men jag bryr mej inte...Nu sitter jag och Chattar m.m. sen ska jag gå till sarah när hon har kommit hem från bakluckeloppis..:)Puss ...

Presentation

Omröstning

älskar du mej?
 Jaa!
 Neej!
 Absolut!!va faan tror du?
 Bläh,nej!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards